دوره باید ها و نباید های تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی
با توجه به مسلح بودن این مخاطب به تکنولوژی و …
آنچه یاد خواهید گرفت
تامین محتواهایِ غنیِ تبلیغی، طبق نیازسنجیِ حرفهایی و مشکلات و نظام مسائل و دغدغههای فردی، خانوادگی، اجتماعی در زندگی مخاطب و نحوه تعامل با حاکمیت
تخصص در زمینه انتخاب موضوع ازمیان موضوعات متناسب از مباحث سیاسی، تکنیکهای فردی برای مهارتآموزی در شخصیتی اجتماعی و احکام شرعی، عقاید و ...
تکنیکهایلازم برای ارتباط موثر و فعال و جذاب