دوره باید ها و نباید های تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی
درباره این دوره
با توجه به مسلح بودن این مخاطب به تکنولوژی و نرم افزارهای جدید، تخصصی شدن تبلیغ را نیز می طلبد شاید در یک دهه پیش، مجهز بودن به اسلایدهای پاورپوینتی، تبلیغِ بهروز را تامین میکرد اما اکنون باید معارف با تجهیزات جدید عرضهشود.
به طور کلی آنچه در همه تبلیغات دینی، به آن احتیاج داریم، در عرصه تعامل تبلیغی با این مخاطب خاص جذابیتها و ظرافتهای ویژهای نیاز دارد:
1. تامین محتواهایِ غنیِ تبلیغی، طبق نیازسنجیِ حرفهایی و مشکلات و نظام مسائل و دغدغههای فردی، خانوادگی، اجتماعی در زندگی مخاطب و نحوه تعامل با حاکمیت.
2. تخصص در زمینه انتخاب موضوع ازمیان موضوعات متناسب از مباحث سیاسی، تکنیکهای فردی برای مهارتآموزی در شخصیتی اجتماعی و احکام شرعی، عقاید و …
3. تکنیکهایلازم برای ارتباط موثر و فعال و جذاب.
اگر دوست داشتید در این دوره همراه ما باشید.
اهداف یادگیری
مخاطب هدف
- نکات کاربردی مقدماتی برای تبلیغ دانشآموزی کلاس هشتم تا دوازدهم و دانشجویی