دوره باید ها و نباید های تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی

سجاد توسل پناهی
اخرین بروزرسانی 17/07/1402
13 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

با توجه به مسلح بودن این مخاطب به تکنولوژی و نرم افزارهای جدید، تخصصی شدن تبلیغ را نیز می طلبد شاید در یک دهه پیش، مجهز بودن به اسلایدهای پاورپوینتی، تبلیغِ به‌روز را تامین می‌کرد اما اکنون باید معارف با تجهیزات جدید عرضه‌شود.

به طور کلی آنچه در همه تبلیغات دینی، به آن احتیاج داریم، در عرصه تعامل تبلیغی با این مخاطب خاص جذابیتها و ظرافتهای ویژه‌ای نیاز دارد:
1. تامین محتواهایِ غنیِ تبلیغی، طبق نیازسنجیِ حرفه‌ایی و مشکلات و نظام مسائل و دغدغه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی در زندگی مخاطب و نحوه تعامل با حاکمیت.
2.  تخصص در زمینه انتخاب موضوع ازمیان موضوعات متناسب از مباحث سیاسی، تکنیکهای فردی برای مهارت‌آموزی در شخصیتی اجتماعی و احکام شرعی، عقاید و …

3. تکنیک‌هایلازم برای ارتباط موثر و فعال و جذاب.

اگر دوست داشتید در این دوره همراه ما باشید.

اهداف یادگیری

تامین محتواهایِ غنیِ تبلیغی، طبق نیازسنجیِ حرفه‌ایی و مشکلات و نظام مسائل و دغدغه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی در زندگی مخاطب و نحوه تعامل با حاکمیت
تخصص در زمینه انتخاب موضوع ازمیان موضوعات متناسب از مباحث سیاسی، تکنیکهای فردی برای مهارت‌آموزی در شخصیتی اجتماعی و احکام شرعی، عقاید و ...
تکنیک‌هایلازم برای ارتباط موثر و فعال و جذاب

مخاطب هدف

  • نکات کاربردی مقدماتی برای تبلیغ دانش‌آموزی کلاس هشتم تا دوازدهم و دانشجویی

اساتید دوره

سجاد توسل پناهی

0/5
1 دوره
0 دیدگاه
13 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه ×
Let's Compare! Continue shopping